Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Meg hát! -és ki

Vén kecske is megnyalja. Valamint ki is

Vén kecske is megnyalja. Valamint ki is

Hogyan nem kaptam rá az önkielégítésre

2020. november 23. - VénKecske

Volt egy cigány barátom, Dezsőke. Digó gödröknek neveztük a kubikot, ahol a vályogot verték. Dezsőkemindig keresgélt valamit és ha Fridrikék hazamentek,odamer jönni hozzám, együtt kerestük a kincseket. A klottgatyánk combtőre felgyűrve és egyszercsak láttam, hogy egy jókora nagy furcsa,kakaóbarna nudli lógki Dezsőke felgyűr nadrágszárából.

"Te szoktál ilyent csinálni?- kérdezte,majd három ujjal megfogta a pisilőjét és elkezdte lehuzigálni róla a bőrt,meg vissza.

Csak ráztam a fejem.

 

Hamarosan víz szerű csöppek jelentek meg -azt hittem pisi.

"Nem pisi ez! -eztet se tudod? Ebbű lesz a geci,majd ha nagy leszek!" Egyik keze ujjaival lehúzta a bőrét, s a másik kezee ujjaival befényezte ezzel a vizecskével a fütyköse bunkóját. Egészen sötétes málna pirosas bordós színű volt.

"Te nem próbálod meg?"

 

Ráztam a fejem, hogy nem.

 

Azért aztán este,amikor nem hagyott békén a fütykösöm,megpróbáltam a sötétben, felülve  a paplan  alatt,ahogy Dezsőkétől láttam, Viszketett kicsit, de ennél többet nem éreztem,egy idő után már inkább kellemetlen lett a huzigálás.Megszaglásztam az ujjaim,mint amikor a fehérkét kitöröltem belőle.

 

Egyébként Dezsőke nem csak azt árulta el, mi a geci, de a baszást is. Még szemléltette is a markávalmeg az ujjával,mit csinál a pina és a fasz,amikor "együtt basz". Amikor kételkedtem, Dezsőke bizonygatta, hogy ez náluk így megy,a nővérei is basznak meg az anyjáék is. Az anyja feje nagyon piros szokott lenni és izzad,meg jajgat,mint akinek fáj valami,közben pedig veszekedik a kicsikkel, hogy menjenek arrébb.

 

Aztán ez óriási nagy csalódás volt, amikor biológia órán a tanár néni ezt felolvasta a Nyolcvanhatodik Oldal-ból

A bejegyzés trackback címe:

https://veeenkecske.blog.hu/api/trackback/id/tr616295940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása