Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Meg hát! -és ki

Vén kecske is megnyalja. Valamint ki is

Vén kecske is megnyalja. Valamint ki is

Korai esetek - egy unokanővéremmel

2020. november 23. - VénKecske

Az első esetek a szokásos fütyi- és punci mutogatások.Pisilő kislányok kilesése bokrok között. Nemhogy azt nem tudtam még, hol jön ki a gyerek, de azt sem, hogy megy be. Gyerek? - 10 éves koromig azt hittem, hogy a lányoknál a pisi a popsiból ugyanonnan jön ki, ahonnan a kaki.

Nyaranta papás-mamást játszottam az unokanővéremmel. Télen náluk volta disznóvágás,korán érkeztünk mindig, még sötétben,a bátyám beöltözött böllérnek, tehát én még a közelébe se mentem a disznóölésnek. Apám eröltette volna, de anyám ezt is rámhagyta. Az unokanővérem is szabotálta a disznóvágást. 11 éves koromban elfelejtettem pisilni és már az unokanővérem szobájában jött rám. Azt mondta, hogy használhatom a bilijét, ha ő nézheti, hogyan pisilek.

Az egész faluban csak az Értelmiségi utcában volt még vezetékes víz, de szennyvízcsatorna, azaz WC ott sem,mindenki falusi budikat használt. Az unokanővéreméknek volt fürdőszobájuk és még kád meg lefolyó is,mert ástak egy gödröt a kertben és a használt vizet abba engedték.

A papás-mamás játékban is mindig az unokanővérem dirigált. Most azonban nem akartam engedni neki,erre azt mondta, hogy neki is pisilnie kell és ha én kipisiltem magam,ő is pisilni fog és én is nézhetem, hogy pisil.

 

Nehezen jött ki a pisim mert a pisilőm megnőtt és dagadt. Vékonyat és nagyon sokáig pisiltem,az unokanővérem csöndben és komolyan nézte.

 

Aztán ő következett, azt hittem, hogy ráfog ülni a bilire,de a legnagyobb meglepetésemre fölsimított egy ujságot az ágyra, arra tette a bilit,kilépett a mackónadrágja egyik szárából, és furcsán odarogyasztott. Széthúzta a punciját, amin már volt pár szál pihe is és nagyon szép, meglepően rubintos-rózsaszínes pirosas,selymes fényt láttam. Vastag sugárban pisilt és hamar végzett. Ahonnan a pisi kijött, egy lyukacska,fölötte,mint valami jószág kis füle,sarkos kis satyakocska volt és abban a satyakban egy világos rózsaszín gyöngyöcske: Mint valami ékszer: gyöngy,foglalatban.

 

A pisilőm egészen-egészen megkeménykedett, kibökte a mackónadrágomat.

 

Az unokanővérem megkért,mutassam meg még egyszer a pöcörőm. Ha megmutatom,akkor ő is még megmutatja nekem a punciját. Nyáron csináltunk ilyen mutogatósat, szobában még soha.

"Nyáron már nem mutathatom meg,mert akkor szőrös lesz, mint a felnőtteknek."

Elővettem,olyan nagyban állt,amilyenben talán csak a paplan alatt,a sötétben szokott.

"Húzd le a sapkáját is!" -utasított.

Lehúztam és a kis bunkója olyan színű volt,mint a tyúkok zúzája,kékes-rózsaszínes.

Majd letolta a bokájára a mackónadrágját, felfeküdt hanyatt az ágyra,pár másodpercre a plafonra emelte a lábacskáit, csak a sötétes árnyékból épp hogy láttam azt a rubintosat megcsillanni:

"Ennyi volt!"

 

Aztán lemezeket hallgattunk,főleg Kovács Katit és Szécsi Pált.

A bejegyzés trackback címe:

https://veeenkecske.blog.hu/api/trackback/id/tr7616295932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása