Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Meg hát! -és ki

Vén kecske is megnyalja. Valamint ki is

Vén kecske is megnyalja. Valamint ki is

Picsaszag

2021. január 29. - VénKecske

Valahogy nem sikerültolyan lánnyal összeakadnom,aki ne szeretett volna nyalatni.

Majderre iskitérek,hogy mi akülönbségapasszív nyalás meg a nyalatás között.

Az első időkben nyalni leginkább szemből,nyilván a combok"ártatlan" csókolgatása, a comb belső felére törekvés...az ujjazás már megvolt,s akkor félrehúzni a bikini alsó vagy a bugyi lábközi részét.

Ha véletlenül napozás közben hasaló lányt "támadtam meg" , ő is inkább gyorsan ... a korszak falusias kifejezésével "girincre vágta" magát.

Tinédzserkorom végefelé alakultak úgy a kapcsolataim,annyira révbe jutva,hogy egy-egy alkalom esetén az albérletbe lépve a barátnőm vagy szerelmem már négykézlábvárt azzal:

"Tessék szépen rakni befelé."

 

Szép idők! -leginkább még beakasztottam. A kőkemény görbedt bunkós faszom csak úgy ugrált, egy kicsit azért előujjaztam,ha már éppen nemott ragyogott a csikló satyakja csücskén egy csöpppinaned,összepinaszaftoztam a bunkóját és beakasztottam. Széthúztam alány fenekétés gyönyörködtem a sötétesszínűkékeres faszomban,ahogy jár a lány picsájában, egyiknek vékony halványrózsaszines szalagocskája...voltakviszont olyanok,akiket magamban tojócsövesnek neveztem, a fehéren, geci szerűt nedvezőpinábólis egy hosszas izomgyűrűs "szájacska követte a kihúzott faszom.A purcogó,a broffanó hangok,ahogy Klári szerelmem fogalmazta "Úgy basszál,fingasd meg a pinám!"

 

Gőzölgött fölalánypinaszag és...külön pedig a picsaszag is. Akkoriban nem volt téma a szőr. Némelyiklánynak egész szőrpamacsa volta segge lyukakörnyékén,másoknakalig pár szálacskaés néha meg mégsemmi: akkorákat tátikáltak ezek a kis szűz segglyukak, hogy az ujjam befért volna kényelmesen.

 

Beszélnem nemvolt szabad erről a picsaszagról,de éreztem, hogy jó hatással van:még dagadt a baszó faszom.

 

Ha gondjaim voltak a gecim frecskelése visszatartásával, tartottam egy-egy nyalási szünetet,és ha a felpucsított picsában basztam a zaftos pinát,ahogy nyaltam,az orrom gyakran a lány segglyukánál volt.

 

Emlékszem ezekre a bódítólány picsa szagokra,de beszélni?-erről? Tabu volt,ha nem akartam,még jó eset volt,ha recsegett a fejbőröm,ahogy a hajam huzigálta.

Szép,de igen kellemetlen véget érő szerelmem alakult Zsuzsival. Azt hittem lány, 20 éves volt. Mindig úgy intézte, hogy a megyeszékhely hobbitelek övezetében hajnalban találkozzunk vagy még teljesen sötét vagy homályos szobában. Nem ő volt az első lány,akinek kinyaltam a seggét,vele sem beszéltünkerrőlegy hangot sem,nem tiltakozott,nem mutatta semmivel sem,hogy érezné,hogy egy lyukkal feljebb nyaltam.

 

Semmi szaga vagy íze nem volt Zsuzsi segglyukának,annyira kimosta. Pár szálszőre volt csak. A pinája kellemes,fodros,a csiklóvégére ránőve a satyak,mint valami kis jószág füle,hegyeskedett. Hüvelyben is tudott élvezni. Hang nélkül élvezett,egy kis lihegéssel jelezte,hogy jó neki. Őt sem zavarta, hogy orálisan egyoldalú a szerelmeskedésünk. Voltlány,aki adott szégyenlős és nagyon gyors puszit a faszomra,ő ennyit sem viszonzott. Nagyon szerette,ha beleültettem a faszomba,a kis kemény tenyerembe illő fenekét tartottam s az egyik ujjam botoltam a faszon mellé,a másikkal cirókáltam a segge lyukát,egyszer aztán azt az ujjamat is össze pinalucskoztam és mintha véletlen lenne, ahogy guggorászott bele a faszomba s hang nélkül élvezett, belecsusszant az ujjam a segge lyukába,éreztem, hogy fokozódik az élvezése,de nem szólt. Búcsúzáskor teljesen szárazon,érdektelenül annyit,hogy picit szúr a feneke és máskor hagyjam békén.

 

Ehhez képest a következőalkalommal rám szólt,hogy toljam fel az ujjam a másik lukába,de ne azt, hanem a középsőt.Rányomtam a gátját a faszomra és egy halkat sikantott, viszont amikor kérdeztem,fáj-e,trágár durvasággal válaszolt és egy valamivel hangosabbat hörögve mélyen. Szembe-babám-ha szeretsz,re váltottunk, ráfeküdtem,kis teste szinte elveszett,ő,ahogy szokta, a sarkával verte a baszóseggemen a ritmust,én meg közben megszaglásztam az ujjam, amit tövig nyomtam föla segge lyukába,semmi.Mintha a fülét birizgáltam volna.

 

A hobbitelek a szüleié volt. Néha előfordult,hogy búcsúzáskor még gyorsan megbasztam állva a faház oldalánál. Egy ilyen alkalommal ránk köszönt az apja:Jött alig virradatban harmaton kaszálni.

 

Évekkel később,egy évtizeddel később ismerkedtem meg egy disznó nővel és amikor elmeséltem neki Zsuzsi "szagtalan" fenekét,jól kinevetett. Különösen pedig azon, hogy a segglyukazó ujjam begyén sem éreztem az áhított picsaszagot. Ahogy tőőőőtöttem megfelé a tengernagy hatalmas picsáját és széthúztam a fartekéit,láttam a pirosas-fügeszín hatalmas redőudvarát az izmos,kissé a rombusz alakját felvevő segglyukának,egyből összefutott a nyála számban a picsaszagra,nekiálltam kinyalni a seggét és megnyelvezni a segglyukát:a leghalványabb picsaszagot sem éreztem. "Könyörgöm,most hagyjad ezt és verd belémazt a bunkós nagy faszodat!" -Jó,tovább raktama picsáját, a segge lyukanem hogy akkorákat tátogott,mint a mutatóujjam,de szilvamag alakú nagyobbakat akkárákat,hogy két ujjam is belefértvolna.Még a vihargyors "ismerkedési szakasz"-ban előrebocsátotta,hogy imádja ha segglyukba kúrják. "Most húzd ki és kúrd meg a picsámat!" Nem nagyon akarózott,hátranyúlt,megmarkolta a faszomés bimm, belerakta a segge lyukába.

 

Hazafelé aztán elmesélte,hogy Zsuzsinak miért volta segge lyuka annyira íztelen meg illattalan,akárha a füle cimpáját nyaltam volna,sőt,a tövig nyomott ujjam begye se picsaszagú.

A bejegyzés trackback címe:

https://veeenkecske.blog.hu/api/trackback/id/tr4316407558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása