Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Meg hát! -és ki

Vén kecske is megnyalja. Valamint ki is

Vén kecske is megnyalja. Valamint ki is

Petting

2020. november 23. - VénKecske

Ez a kifejezés,petting,mára szinte kikopott.

Apetting szót az unokanővéremtőlhallottam az utolsó disznóvágásoslátogatáskor,meg persze a Nyolcvanhatodik Oldal-ban is volt róla szó. Valamint Dr Veres Palibácsi is tárgyalta  az ifjúsági lapban.

Zsuzsival pettingeltünk először. Zsuzsi nem a szerelmem volt és így utólag, ha kamaszok meg kérdeznének, óva inteném őket attól,hogy nem a szerelmükkel pettingeljenek.

Elsősoroztunk Zsuzsival egy EDDA koncerten,ahol megcsókolt, még az volt a szerencsém, hogy addigra csókolóztam már. Együtt cigiztünk a vasútállomásnál egy laza,inkább ricsés csöves bandában. Én soha nem vásároltam cigit azzaal, hogy a rászokás az, ha van saját cigim.Mindig csak lejmoltama cigit vagy adtampénzt Zsuzsinak, vegyen egy Szofi't magánakés abból persze nekem is adott.

 

Az EDDA koncert után hetente többszörr is smnároltunk.Mindig őkezdeményezett,a forró combjátalábamközéfúrta,persze a faszom bekeményedett és elkezdett a szűkfarmerbeen oldalra furakodni a zsebem felé,erreőméginkább elkezdte a lába forró,párásközét nyomkorászni.Mivelnem voltam szerelmesbeléa csókolózás annyira nemesett jól.

Egyszer egy téli nap rávett,hogyy menjek fölhozzájuk a lakótelepilakásba ésmagyarázzam ela fizikát.

 

Elmagyaráztam a fizikát és ekkor közölte, hogy most pettingelni fogunk,merő fl van izgulva és miattam. Mert persze smároltunk is. Én is felvoltamizgulva. Vetkőzzünk le,nem teljesen, csakúgy, hogy ha az anyja zörög a zárral, felkapkodhassuk a cuccunkat.

 

Zsuzsiévolta másodikpina,amit egészenláthattamés nagyon csodálkoztam, hogy csaka vágata van,meg a pisilőjelyuka és egyéb semmi,még egy kis fodrocskája sem. Ahhoz képest, hogy Zsuzsi csont sovány volt,a puncija dombja nagyon kövér. Egymással szemben ültünk az ágyán,smároltunk,elvette az arcát és megkért,hogy fogdossam a melleit.Smároltunk és fogdostam a melleit,igen kicsikék voltak,jóformán csak a gombja. Egyszercsakéreztem, hogy a teljesen hideg,izzadt és békahideg markával megfogja a heréimet,majd a faszom.Megint elvette az arcáta smárolásból, beleköpött a tebyerébe,mint egy kubikos és folytatta a markával a csuruszkálást.

"Te is csinálj valamit, bazdmeg! Ujjazzál, vagy valami!"

Szélesebb terpeszbe ült és egy kicsit megemelte a csíípője elejét,én pedig, ahogy Zoli barátommutatta,aközépsőujjamat betugtam neki.Zoli szerint "hívogató" mozdulatokat kell csinálni.

 

Hát Zsuzsi szerint ez baromság volt. Megmutatta, hogyan csináljam, tuljam az ujjam a vágatába éssikáljam, a csiklóját.

"Ezt se tudod,bazdmeg? Az a borsószem az ott. Széthúzta nagyon a punciját és akkor tényleg, a pisilője fölött látni lehetett valami kitüremkedést.

 

Lihegtünk.Zsuzsi kicsit erősebben. Egymás vállaira fektettük az állunk é smunkálkodtunk a kezeinkkel.Éreztem, hogy jön,jön a viszketés. Zsuzsi nagyon furcsa hangokat hallatott és a feje,mint a főtt rák.

"Add ide a kezed!" -rivallt rám, benyálazta, hogy úgy sikáljam neki.Most már egészen hangosan jajgatott,végül elkezdte harapni a vállizmom, nyöszörögve. Nagyon jót élveztem, csak lőtt,lőtt és lődözött, nem akarta abbahagyni, de erre aztán Zsuzsi annyira elkezdett jajgatni, hogy zengett az egész ház, szerintem lehallatszott a lépcsőházba is.

 

Aztán szalvétákat hozott a konyhából, hogy a gecimet takarítsam el magam után.

"Ha megtanulsz jól ujjazni,egész ügyes leszel! -dicsért meg Zsuzsi. Majd smároltunk még egyet állva,aztán mehettem.

Hazafelé szaglásztam az ujjaimat és nagyon furcsa,erős hagymaszaguk volt. Elmaradt a várt pinaszag.

Sajnos többet nem gyakorolhattam,mert fölszedett egy nős pasit,akivel aztán rendesen dugtak. Egyszer viccesen felhoztam neki ezt a petting dolgot,azt mondta,keressek mást,mert az tinilányoknak való.

A bejegyzés trackback címe:

https://veeenkecske.blog.hu/api/trackback/id/tr4616295962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása